Min dotter

Lite om min dotter. Hon är en lite docka på 6 månader som nästan sitter helt själv en tand är på g upp tror vi hehe.. hon ler alltid å älskar att stå i centrum. En väldigt lugn och trygg liten tjej är hon, men samtdigt bestämd och envis ( måste komma från hennes far) haha!! Hon sover super bra på nätterna, vaknar bara en gång ibland, men annars hela nätter! Jag och hennes pappa började med rutiner ganska tidigt på henne, bad varannan kväll och på med pyjamas och sedan kvällsmat å lite pussar å mys sedan somnar hon senast halv 8. Då vill ju jag och hennes pappa ha den tiden för oss själva, och det måste man få ha som förälder! Eller va säger ni alla små barns föräldrar där ute? Som sagt en underbar liten docka vi fått!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mammalivet

Mamma på 23 år till en dotter född december 2012 och väntar sitt andra barn redan nu.

RSS 2.0