Anonym!

Hej på er. Tänkte jag skulle börja blogga om mitt liv som anonym. Älskar mitt liv som de är just nu skulle aldrig byta ut de för något alls. Jag har en underbar egen liten familj. Vi är nu 3 men skall bli 4 hoppas vi på ! Ni kommer få läsa om vad som händer under mina dagar och även få följa min andra gravilitet. Jag är just nu bara i vecka 5+ 2 och vi hoppas på att de håller sig så. Kommer även skriva in hur de har gått för mig med våran lilla dotter på 6 månader, kommer skriva om den förlossningen och hennes utveckling. Hoppas ni vill följa mitt liv för de är verkligen nu livet har börjat.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mammalivet

Mamma på 23 år till en dotter född december 2012 och väntar sitt andra barn redan nu.

RSS 2.0